Blog
Even voorstellen: nieuwe collega Kim
Sinds deze maand hebben wij Kim als nieuwe collega mogen verwelkomen. Tijd om haar beter te leren kennen.
Hallo Kim. Welkom! Vertel eens iets over jezelf…
Hallo allemaal! Mijn naam is Kim Brammer-Looijen. Ik ben 38 jaar, getrouwd met Tim en mama van 2 prachtige kinderen; Jazz (13) en Jaxson (8). We wonen in Hoofddorp, lekker dichtbij QUBE!
Ik houd ontzettend van gezelligheid en van een dolletje zo hier en daar. Lachen vind ik heel belangrijk, zonder humor wordt het leven wel erg saai toch?! Ik ben een harde werker, zeer secuur, creatief en betrouwbaar. Ik hecht veel waarde aan eerlijkheid, persoonlijk contact en bouw graag aan langdurige relaties.
Wat is je achtergrond?
Ik heb ruim 17 jaar in de autowereld gewerkt, waarvan de laatste 16 jaar bij een verhuur- en shortlease bedrijf in Alkmaar. Bij dit bedrijf was mijn functie senior accountmanager en dus het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Mijn werkzaamheden waren voornamelijk sales gerelateerd, zoals het uitbrengen en opvolgen van offertes, acquisitie, relatiebeheer, planning en bijdragen aan een jaarlijks commercieel plan.
Als je zo’n lange tijd in dienst bent, ben je van alle markten thuis en word je vanzelf ook een manusje van alles. Naast mijn sales werkzaamheden, pakte ik bijvoorbeeld ook diverse administratieve taken op, voerde ik de sollicitatiegesprekken, dacht ik mee in het aanschaffen van nieuwe modellen en heb ik meegewerkt aan de implementatie van een nieuw rentsysteem. Ook onderhield ik de website en de social mediakanalen, organiseerde ik de bedrijfsuitjes en was ik vraagbaak voor alles en iedereen.
Hetgeen waar ik het meest trots op ben, is dat ik “mijn eigen” shortleaselabel mocht realiseren, dit was naast ontzettend leuk ook een leerzaam project!
Hoe ben je bij QUBE terecht gekomen?
Ik heb altijd al gezegd, mocht ik ooit stoppen in de autobranche, dan wil ik heel graag iets compleet anders doen. Al jarenlang regelde ik zaken op het gebied van mobiliteit voor QUBE. Door de goede contacten die ik had opgebouwd heb ik de organisatie een beetje leren kennen. Ik werd erg enthousiast toen ik de vacature van Office Manager/Planner voorbij zag komen en heb ik direct gesolliciteerd. De ICT-wereld is compleet nieuw voor mij en daar moet ik nog een hoop over leren.
Je functie is officemanager en planner, wat houdt dat precies in?
Als officemanager en planner ben ik onderdeel van het projectenbureau team. Ik ben het eerste aanspreekpunt voor onze klanten als ze QUBE bellen. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor de planning van onze consultants en het afstemmen hiervan met de klanten.
Ik bied ondersteuning aan de projectmanagers en consultants met het verwerken van planningsverzoeken, het aanmelden van supporttickets, het redigeren van consultancyverslagen en het beheren van contracten.
Ik ben een échte regeltante, krijg veel energie van uitdagingen en houd ervan om te organiseren en te ondersteunen. Ik denk dat ik mijn kwaliteiten en ervaringen goed kan inzetten bij QUBE. Uiteraard hoop ik dat ik mij snel verder kan ontwikkelen binnen QUBE en dat mijn werkzaamheden in de toekomst kunnen worden uitgebreid.
Waar word je blij van buiten werk?
In mijn vrije tijd geniet ik gewoon van het leven, doen waar we zin in hebben, samen met mijn gezin, familie en vrienden. Ik ben niet graag alleen, heb liever drukte en gezelligheid om mij heen. Op visite bij familie of vrienden, lekker ergens een hapje eten, terrasje pakken of (het zal jullie niet verbazen J) een lekker stuk rijden en gewoon kijken waar we terecht komen.
Autorijden is wel echt één van mijn favoriete bezigheden, heerlijk vind ik dat! In de zomervakantie rijden wij lekker richting Spanje, waar de meeste mensen (vooral vaak vrouwen) een hekel aan hebben, vind ik het heerlijk om 1400 kilometer in de auto te zitten. Op de mooie zomerse dagen zijn wij ook vaak op het water te vinden met ons bootje, lekker een hapje en een drankje mee en genieten maar!