Werk als een team aan jouw klantrelaties via één CRM-systeem
Exact Synergy voor Customer Relationship Management (CRM) maakt een eind aan de grenzen tussen verkoop, marketing, financiën, support en alle andere afdelingen die regelmatig contact hebben met klanten. Het web-based CRM-systeem biedt je een organisatiebrede bron van informatie.Dankzij document- en werkstromen ben je er zeker van dat alle medewerkers geïnformeerd zijn en bijdragen aan duurzame relaties met klanten.
- Eén CRM-systeem voor 100% inzicht in klantcontacten
- Volledige integratie van klantcontact tot facturering
- Automatische signaleringen voor sales en service
- Uitgebreide web-based portalfunctionaliteit
- Altijd en overal inzicht in klantinformatie met de CRM App
Voordelen
Stel je eens voor: alle medewerkers die contacten met klanten onderhouden, krijgen toegang tot alle informatie die ze nodig hebben. Ze werken proactief samen om kansen te signaleren, problemen op te lossen en betere service te bieden. Aan klanten en aan elkaar. Dat maakt zakendoen met jouw onderneming prettig. Jouw medewerkers kennen de situatie van de klant, zijn altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de relatie en spelen daar op in.Drie voorwaarden voor klantgericht ondernemen:
Makkelijk zakendoen
Maak het je klanten gemakkelijk om zaken met je te doen. Laat merken dat je de klant en zijn behoeften goed kent en zorg dat klanten de relatie met jouw onderneming waarderen. De speciaal ontworpen CRM App biedt je daarbij een rijke functionaliteit, die het zakendoen nog eenvoudiger maakt. Met deze app heb je altijd en overal de juiste en meest actuele klantinformatie bij de hand, inclusief de activiteiten op social media. Werk razendsnel de laatste stand van zaken bij, initieer vervolgafspraken en zet acties uit via je tablet of mobiele telefoon, nog tijdens het gesprek bij de klant.
Proactieve service aan klanten
Laat iedereen de klantinformatie proactief gebruiken. Jouw mensen kunnen inspelen op de gegevens die door collega’s zijn verzameld. En als ze kansen zien, leggen ze op het juiste moment contact met de klant. Zo draagt iedere medewerker bij aan het bouwen en onderhouden van duurzame zakenrelaties.
Volledig inzicht in klantinformatie
Zorg dat iedereen op elk gewenst moment toegang heeft tot alle beschikbare en actuele klantinformatie. Met de juiste gegevens maak je onnodig werk overbodig. Verkoopmedewerkers voeren orders volledig in, zodat de inkoopafdeling of magazijnmedewerkers geen tijd verliezen met het aanvullen van onvolledige bestellingen. En het verkoopteam hoeft niet eindeloos te zoeken naar informatie over leveringen, onderhoudswerkzaamheden of andere zaken. Ze hebben alle informatie direct bij de hand.
Functies
Exact Synergy is een web-based oplossing die jou helpt om het overzicht te bewaren over al jouw relaties. Historische verkooplijsten, correspondentie, klachten en alle andere aspecten van de klantrelatie zijn te vinden via de centrale klantkaart.Exact Synergy gebruik je onder meer voor:
Sales Force Automation
Exact Synergy helpt je om een slagkrachtige verkoopafdeling aan te sturen. Werkstromen verzekeren je ervan dat elke interactie rondom een lead automatisch terechtkomt bij de marketing- of verkoopmedewerkers, zodat zij meteen kunnen reageren. Rapportages maken het mogelijk het verloop en de doorlooptijd van verkooptrajecten goed in de gaten te houden.
Beheer van klantcontacten
Werkstromen zorgen ervoor dat de processen rondom klanten soepel verlopen. Exact Synergy stroomlijnt de afhandeling van klachten en verzoeken die om acties van meerdere afdelingen vragen. Bovendien kan iedereen snel en eenvoudig de voortgang van het proces bekijken.
Exact CRM App
Onderweg of op locatie, via je telefoon, tablet of laptop, met Exact CRM beschik je altijd over de meest actuele informatie. Via de browser of de speciaal ontworpen CRM app werk je eenvoudig samen aan een uitstekende klantrelatie. En zo bereik je keer op keer het maximale resultaat. Inzicht en grip op alle klantgerelateerde processen, van leadopvolging tot debiteurenbeheer, van klacht tot referentieverhaal. Al deze informatie en communicatie is direct centraal beschikbaar, en dat merkt je klant bij ieder contactmoment. Met de automatische signaleringen en opvolgingsmogelijkheden kun je proactief inspelen op de actuele situatie, klachten voorkomen en omzet stimuleren.
E-mailcampagnes
Een geïntegreerde oplossing voor e-mailmarketing zorgt voor gerichte communicatie op basis van klantprofielen. De eenvoudig te gebruiken campagnewizard helpt je om snel een effectieve e-mailcampagne op te zetten.
Meer weten?
Altijd en overal inzicht in wat er speelt bij jouw klanten? Dat kan met Exact Synergy CRM. We vertellen je er graag meer over. Bel 020 - 655 75 75 of e-mail.Wie gingen je voor
Onze partners
Gerelateerd
Bekijk ook
Wil je meer weten? Vul onderstaand contactformulier in.