De medewerker centraal en jouw P&O-taken overzichtelijk in één HRM-systeem
De rol van de P&O-manager is aan het veranderen. Om voldoende tijdswinst te behalen, is het belangrijk de personeelsadministratie op orde te hebben, zo eenvoudig en snel mogelijk.Maak kennis met Exact Synergy HRM:
- Eén HRM-systeem voor inzicht in de personeelsadministratie
- Bouw snel en makkelijk een digitaal medewerkersdossier
- Mobiel en web-based functionaliteit voor verlofregistratie
- Self-service apps op mobiele devices
- Signaleringen voor verjaardagen of jubilarissen
- Self-service medewerkersportaal
Voordelen
Mensen zijn waardevol voor je bedrijf. Maar soms is het lastig om dat tot uiting te laten komen vanwege de tijd die verloren gaat met de dagelijkse zaken in jouw HR-administratie. Maak gebruik van de voordelen die het Exact HRM-systeem je biedt.Medewerkers dragen bij aan de HR-administratie
Met Exact Synergy HRM zijn jouw medewerkers het middelpunt van het HR-proces. Zij zoeken zelf informatie op in het personeelshandboek en krijgen toegang om zelf wijzigingen door te voeren via self-service portalen. Het aanpassen van persoonlijke gegevens of het registreren van verlof is op deze manier voor jou als HR-professional verleden tijd. Bovendien vinden medewerkers zelf allerlei informatie, zoals het bedrijfsnieuws en de HR-procedures.
Overzicht door digitalisering HR-proces
Managers vullen een deel van het HR-proces in en je werkt samen met verschillende afdelingen. Onze oplossing zorgt voor één overzicht, dus ook voor één waarheid. Medewerkers die geautoriseerd zijn, kunnen zien welke acties uitstaan en wie deze op dient te pakken. Je bepaalt zelf wie waar toegang tot heeft.
Eén waarheid voor de HR-processen en rapportages
Met digitale werkstromen en documenten profiteert jouw HR-afdeling van de voordelen van onze HR-oplossing. Behaal meer synergie door ook andere bedrijfsprocessen op elkaar af te stemmen.
Functies
Bouw een compleet digitaal medewerkersdossier op
Met Exact Synergy is het mogelijk om overzichtelijke dossiers van medewerkers op te bouwen. Deze bevatten naast wettelijk verplichte gegevens ook persoonlijke documentatie, zoals de arbeidsovereenkomst. Alle activiteiten van jouw medewerkers zijn zichtbaar en controleerbaar. Iedereen heeft daarbij de voor hem of haar benodigde rechten.
Delen van algemene en beleidsinformatie
Het intranet en medewerkersportaal is al jaren een belangrijk onderdeel van een soepel draaiende organisatie. Met Exact Synergy heb je deze mogelijkheden. Je deelt belangrijke en betrouwbare informatie, zoals nieuws over het bedrijf of HR-procedures.
Volg het functioneren en opleiden
Voorkom het uitstellen en niet vastleggen van functioneringsgesprekken. Met Exact Synergy word je automatisch geïnformeerd, met de bijbehorende gespreksinformatie. Je kunt beoordelings- en competentieprofielen maken en krijgt inzicht in de talenten van medewerkers.
Monitor verlof & verzuim
In Exact Synergy houd je verlofaanvragen en de registratie van verzuim eenvoudig en overzichtelijk bij. De medewerker ziet zelf het vakantiesaldo en vraagt vrije dagen aan, zodat de manager deze kan goedkeuren. Daarbij kun je de verlofdagen opsplitsen in vakantie, zwangerschap of zorgverlof. Bij langdurig verzuim onderneem je op tijd actie door de automatische signaleringen en weet je zeker dat op tijd wordt aan- en afgemeld, conform Wet Poortwachter.
Overzicht via rapportages en signalen
Met Exact Synergy houd je overzicht. Je werkt proactief en mist geen deadline meer door automatische signaleringen en betrouwbare actuele rapportages. Hoeveel medewerkers met verschillende wensen ook bij je aankloppen, jouw dagelijkse gang van zaken wordt een stuk overzichtelijker en beter gestructureerd.
Meer weten?
Nooit meer een medewerker vergeten te feliciteren met zijn of haar verjaardag. Alle personeelsgegevens overzichtelijk beschikbaar. Het kan met Exact Synergy HRM. Onze consultants vertellen je er graag meer over. Bel 020 - 655 75 75 of e-mail.Wie gingen je voor
Onze partners
Gerelateerd
Bekijk ook
Wil je meer weten? Vul onderstaand contactformulier in.