Automatiseer je inkoopproces voor meer inzicht en controle!

Hoe zorg je ervoor dat je inkoopproces efficiënt en effectief is?

Automatisering is de sleutel tot een succesvol inkoopproces. Door je inkoopproces te automatiseren, krijg je meer inzicht en controle over je uitgaven. Je weet precies wat je waaraan uitgeeft en je kunt je inkoopkosten beter bewaken.

 

Veel organisaties hebben pas inzicht in de gemaakte kosten op het moment dat ze de factuur voor de producten of diensten ontvangen. Dit geeft maar weinig grip op zowel de uitgaven als bestedingen. Inkoopmanagement is een waardevolle toevoeging om meer grip te krijgen op je financiële verplichtingen.

 

Grip op je kosten met een geïntegreerd inkoopproces

Shopper is een adaptieve inkooptool die uw inkoopproces volledig automatiseert en inzichtelijk maakt. Met Shopper heb je altijd en overal inzicht in jouw inkoopprocessen, zodat je kunt sturen op resultaat en je bedrijfsdoelstellingen kunt realiseren.

 

Met een geautomatiseerd inkoopproces heb je grip op je kosten, je inkoopproces en de afhandeling van je inkoopfacturen. 

 

Door de software te combineren met Scan Sys ImageCapture en Exact Globe wordt een inkoopproces volledig geautomatiseerd, van de bestelling tot de betaling. Zo worden de inkoopfacturen automatisch gematched met bestellingen en de ontvangsten in jouw inkoopadministratie.

 

Scan Sys ImageCapture leest de facturen automatisch in. De inkoopfacturen worden automatisch gematched met openstaande bestellingen in het inkoopmanagementsysteem. De financiële wijzigingen worden direct doorgevoerd in je financiële administratie (in afwachting van de fiattering en geblokkeerd voor betaling). Je bespaart kostbare tijd door deze administratieve processen te integreren.

 

Kosten besparen door volledige bestelproces te automatiseren

Veel organisaties kunnen besparen op hun inkoopkosten. Juist door het volledige bestelproces te automatiseren, leg je het bestelproces bij de medewerkers zelf neer. Dit bespaart tijd en geld.

 

Medewerkers kunnen bijvoorbeeld bestellen via een interne catalogus of webshop. Na goedkeuring wordt de bestelling geplaatst. De ontvangst van de bestelling wordt geregistreerd in het inkoopmanagementsysteem, in afwachting van de inkoopfactuur.

 

Door het gebruik van inkoopmanagementsoftware krijg je meer controle over je kosten en verbetert je je onderhandelingspositie met leveranciers. Je kunt bestellingen bundelen en profiteren van inkoopvoordelen.

 

 

De voordelen van inkoopmanagement gecombineerd met geautomatiseerde factuurverwerking

 

  • Grip op je contracten
  • Volledig geautomatiseerd inkoopproces
  • Inzicht in alle inkoopprocessen
  • Compleet inzicht in de te verwachten kosten
  • Het volledige proces gedigitaliseerd, van aanvang tot betaling
  • Integraal verwerkingsproces van kosten- en inkoopfacturen
  • Directe matching van inkoopfactuur op bestellingen en ontvangsten
  • Kosten worden direct geboekt in je boekhoudsoftware, geblokkeerd voor betaling
  • Digitale fiattering van je facturen
  • Integratie met je boekhoudsoftware
  • Audittrail document met boeking- en fiatteringsinformatie

 

 

Wij praten graag verder over wat het digitaliseren van je volledige inkoopproces voor jouw organisatie kan betekenen. We laten je zien wat de voordelen zijn en bespreken of de software inderdaad aansluit bij jouw wensen.

 

Neem contact op met onze consultants voor een persoonlijk gesprek: bel 020 - 655 75 75 of laat in het onderstaande formulier je gegevens achter. 




Wie gingen je voor




Onze partners

Anti-spam
Typ bovenstaande code over.
www.qube.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je www.qube.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren